Wednesday, July 27, 2011

Mamat Perasan Nak Jadi Bos

Nak dijadikan cerita baru-baru ni ada le budak kat tempat keje aku saket boleh dikatakan nyawa-nyawa ikan kot..hurmmm.

Saya kol le kat ofis tu gitau kat Mamat Perasan Nak Jadi Bos ni yang budak ni kena urgent hantar ke hospital. Kebetulan ketika tu bukannye Mamat Perasan Nak Jadi Bos tu yang angkat fon ofis tu. So, pesan aje la kat kakak kat ofis tu.

20 minit kemudian,
Tak muncul-muncul juga si Mamat Perasan Nak Jadi Bos tu, lalu saya gitau le ketua kitaorang yang dia tak datang.

10 minit berlalu,
"....baru le ade batang idung ngan perut boncet nye tu datang bawa budak tu ke hospital..."

Jam 5 petang,
...meruap rasa bila dapat tau si Mamat Perasan Nak Jadi Bos tu cakap kat kakak yang jawab kol saya tu, dia nak saya juga kol dia gitau perkara ni. Panas sungguh hati den. Mengalahkan bos pula minta kol dah tau dalam keadaan emergency buat-buat bodoh pula kat situ. Perasan sungguh nak jadi bos...minta puji je tengok gaya dia...huhuhuhu

0 comments:

My Rose Garden Visitor Page

web counter